Bij Up North kan je, net zoals bij de andere online webshops, jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. 

HOEVEEL KOST HET OM JOUW PAKKET TERUG TE STUREN?

Als je jouw bestelling zelf terugbrengt naar onze winkel, dan is het terugsturen gratis. Je vindt ons op het adres: Nieuwstraat 80, 2440 Geel. 

Woon je te ver van onze winkel? Dan betaal je binnen de Benelux voor het terugsturen van decoratie-items €2 retourkosten. Zodra we jouw pakket hebben ontvangen en goedgekeurd, dan storten we je jouw betaalde bedrag min €2 terug.

Opgelet: Dit geldt niet voor meubels. Wil je een meubelstuk retourneren? Contacteer ons dan op info@shopupnorth.com en dan geven wij je de kosten voor het retourneren door. Je betaalt max. €65 retourkosten, maar met minder fragiele items kom je vaak goedkoper uit.  


HOE KAN JE EEN BESTELLING TERUGSTUREN?


Ik heb een account op www.shopupnorth.com: 

  • Log in op www.shopupnorth.com, en ga naar de Bestelgeschiedenis 
  • Vink de items aan die je wil retourneren
  • Klik op de button "Vraag een retour" 

Daarna krijg je van ons een mailtje met een retourformulier en een verzendlabel. Verpak de artikelen terug in de originele verpakking en druk beide papieren af: het retourformulier leg je in de doos, en het verzendlabel plak je op de doos (over het originele verzendetiket). Geef je pakketje binnen de 3 werkdagen af bij het dichtstbijzijnde postpunt, en bewaar de track & trace. Je krijgt van ons automatisch een bevestiging als we jouw retour goed hebben ontvangen.

Ik heb geen account op www.shopupnorth.com:  

  • Stuur binnen de geldige termijn een mailtje naar info@shopupnorth.com met jouw ordernummer, mét vermelding van welke artikelen je wil retourneren.

Daarna krijg je van ons een mailtje met een retourformulier en een verzendlabel. Verpak de artikelen terug in de originele verpakking en druk beide papieren af: het retourformulier leg je in de doos, en het verzendlabel plak je op de doos (over het originele verzendetiket). Geef je pakketje binnen de 3 werkdagen af bij het dichtstbijzijnde postpunt, en bewaar de track & trace. Je krijgt van ons automatisch een bevestiging als we jouw retour goed hebben ontvangen.

Voorwaarden: 

  • Indien het product niet in de oorspronkelijke staat verkeert, brengen we wel een administratiekost van €25 in rekening. 
  • Zodra we jouw geretourneerde artikelen ontvangen hebben, dan krijg je hiervan bevestiging. De verzendkosten voor het retourneren (€2 in het geval van het retourneren van kleine decoratie-artikelen) trekken we af van jouw betaald bedrag. Vervolgens betalen we jouw betaald bedrag min retourkosten terug.
  • Up North behoudt zich echter wel het recht voor om geretourneerde artikelen of een terugbetaling te weigeren als de artikelen door de klant beschadigd zijn of als ze niet in overeenstemming met ons retourbeleid worden teruggestuurd. Dat lijkt ons niet meer dan logisch. 

KAN JE ALLE PRODUCTEN TERUGSTUREN OF RUILEN?

Je kan alle producten ruilen, met uitzondering van uitverkoop-artikelen.  

WAT ALS JOUW BESTELLING STUK IS BIJ LEVERING?

Al doen we er àlles aan om dat te vermijden, zou het altijd wel kunnen dat er hier en daar iets stuk gaat tijdens het verzenden. Als het item dat je ontvangt anders is dan het bestelde artikel of als het beschadigd aankomt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten en stuur het binnen 7 dagen na ontvangst terug. Zodra we het geretourneerde artikel ontvangen hebben, betalen we jouw bestelling én verzendkosten terug. Alleen verzendkosten voor retourzending per reguliere post worden terugbetaald.

HOE KAN JE JOUW BESTELLING ANNULEREN?

Als je een bestelling hebt geplaatst die je wil wijzigen of annuleren, stuur dan een mailtje naar info@shopupnorth.com binnen 24 uur nadat jouw bestelling is voltooid. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Als jouw bestelling al verzonden is, ontvang je alleen een volledige terugbetaling van de goederen (inclusief btw). Verzend- en administratiekosten worden dan niet terugbetaald.